Vores mål er at give dig den bedst mulige behandling
Vi prioriterer at have tid til at høre på, hvad du siger.
Dine ord er vigtige for os. På den måde kan vi bedre rådgive dig og give dig den bedst mulige behandling. Det samme problem kan oftest løses på flere forskellige måder. Forskellige løsninger har forskellige priser. Højere pris afspejler længere holdbarhed. Det er op til dig som patient at vælge. Vi vil altid være behjælpelige med rådgivning, så du føler dig godt klædt på til at træffe et valg.
Hvis du har tandlægeskræk, så kom og besøg os. Vi gør ikke noget, før vi har dit samtykke, og du kan altid sige til, hvis du har brug for en pause under behandlingen. Vores erfaring er, at den rådgivning vi giver og den tid vi bruger på at tale med patienterne, gør patienterne trygge.
Rettidig omhu
Vi giver dig den service og behandling du har brug for, så du sparer både smerte og penge. Eksempelvis kan det bedre betale sig at få taget røntgenbilleder med jævne mellemrum, for bedre at kunne opdage de små huller. For når først hullet har udviklet sig, kommer det til at gøre ondt både fysisk og i pengepungen.
God kommunikation
Hos Tandlæge Follin giver vi dig altid et godt grundlag for din kommende behandling. Det er vigtigt at vide hvad behandlingen går ud på og hvad den koster, hvad der kan gøres og hvornår det skal gøres – så du kan træffe det rigtige valg. Det sker ofte, at patienter kommer med store behandlingsbehov. I de situationer lægger vi en behandlingsplan, hvor vi laver det akutte først.
God atmosfære
Mange har det desværre ikke rart med at gå til tandlæge, men hos Tandlæge Follin får vi det bedste ud af det. Vi gør altid hvad vi kan for at skabe den rette atmosfære – om vi så sammen skal grine eller græde, vil du altid hos os føle dig tryg og velkommen.
.
.
Styrelsen for Patientsikkerhed gennemførte den 24. august 2022 et tilsyn hos Tandlæge Charlotte Follin. Du kan læse styrelsens rapport på følgende link: https://stps.dk/da/tilsyn/tilsynsrapporter/~/media/B6242CEA81DD4A17BC2BE8DCB062F0A1